Mijn winkelwagen

Cart € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Verzenden & Retourneren

Leveringsinformatie

 

Algemeen

We verwerken alle orders onmiddellijk om zo snel mogelijk uit te leveren. Alle bestellingen worden verzonden via de pakjesdienst van BPost. De pakjes worden in de winkel opgehaald (vóór 15u) en bij u thuis aan de deur afgeleverd. Zo wordt uw pakje bijna altijd de volgende werkdag geleverd! Natuurlijk worden de producten zorgvuldig verpakt zodat schade vermeden wordt.

De verzendkosten gelden voor zowel België als Nederland !

 

Gratis afhaling

Natuurlijk kan u steeds op de website bestellen en in de winkel afhalen, om de beschikbaarheid van de gewenste producten te garanderen.

 

Levertijd

De pakjes worden opgehaald van dinsdag t.e.m. vrijdag. Bestellingen die besteld en betaald zijn voor 16u worden de volgende nog dag bij u thuis afgeleverd. Op deze manier zal uw pakje na 1 tot 3 werkdagen bij u afgeleverd worden.

Bij een betaling via Paypal wordt uw pakket nog dezelfde dag verzonden. Indien u liever met bankoverschrijving betaalt, gebeurt de verzending zodra de overschrijving ontvangen is. Als u de afhandeling sneller wil laten verlopen kan u altijd een bewijs van betaling doormailen naar info@vagshop.be , daarop kunnen wij uw bestelling direct verzenden.

In het uitzonderlijke geval dat er een product niet op voorraad is, wordt uw bestelling in back-order geplaatst. Via e-mail wordt u daar vanzelfsprekend van op de hoogte gebracht en gehouden. Vanaf het product terug beschikbaar is, wordt uw pakketje dan verstuurd.

Mocht blijken dat een product gedurende langere tijd niet leverbaar is, wordt uw pakje opgestuurd met uitzondering van het product in back-order. Via e-mail wordt u daar vanzelfsprekend van op de hoogte gehouden. Het ontbrekende product wordt dan nadien opgestuurd.

Track n Trace + Aflevering

BPOST voorziet verschillende afleveropties die u (binnenkort pas) zelf kan selecteren. Levering aan huis, levering op een postpunt of in een BPOST 24/7 punt.

U kan het pakket zelf traceren op de volgende website:  http://www.bpost.be/track/

  • - Levering één werkdag na afgifte in het bpost netwerk.
  • - Op elk pakket staat een unieke streepjescode. Dankzij het opvolgingssysteem e-Tracker weet u op elk ogenblik waar uw pakket zich bevindt.

Retourinformatie

 

Algemeen

Bent u niet tevreden over uw bestelling of is ze beschadigd? Dat gaan we meteen voor u oplossen!

 

 14 DAGEN BEDeNKTIJD

Als autofanaat is het moeilijk een beslissing te maken over welke producten u nu juist moet gaan aankopen voor jouw wagen. Daarom voorzien we uitgebreide handleidingen en staan we onze klanten graag bij met het juiste advies via het forum, telefoon, email, facebook, of gewoon in onze shop. Als u nu toch tot de vaststelling komt dat het product dat u bij ons gekocht heeft niet voldoet aan uw verwachtingen dan gaan wij het nodige doen om dit voor u op te lossen.

Neem eerst en vooral contact op met onze klantendienst en we zullen samen met u het correcte gebruik van het product overlopen om er zeker van te zijn dat u het product op de juiste manier heeft gebruikt. Bent u op dat moment nog steeds niet overtuigd of heeft u gewoon een miskoop gedaan dan kan u het product retourneren.

  

RETOURNEREN

Retourneren  van een product kan binnen een termijn van 14 dagen na aankoop.

U kan het product terugsturen of binnenbrengen in onze shop. Let wel, als je ervoor kiest om het product op te sturen bent u zelf verantwoordelijk voor de correct verzending ervan, zorgt er dus voor dat u het pakket veilig verstuurd.

Producten kan u retourneren in de ongebruikte staat en in de originele verpakking, indien het product reeds gebruikt is dient u contact op te nemen met onze klantendienst ivm een deelvergoeding. (zie volgende paragraaf)

Eens wij het product in goede orde ontvangen hebben zal het product geïnspecteerd worden en indien het aan bovenstaande voorwaarden voldoet gaan we over tot de terugbetaling ervan binnen de 14 dagen. 

 

DEELVERGOEDING

Indien u reeds gebruikte producten wenst te retourneren dient u contact op te nemen met onze klantendienst. Afhankelijk van het type product is er een deelvergoeding mogelijk. De deelvergoeding hangt af van de hoeveelheid resterend product en / of de staat van het product. Er is een terugbetaling mogelijk tot 100%. 

 

BESCHADIGING

Elke bestelling wordt wij VagShop met de nodige zorg verpakt en verzonden. Echter, het kan gebeuren dat er tijdens het transport alsnog iets fout gaat en het pakket beschadigd raakt voor het bij u thuis wordt aangeboden. Uiteraard vinden we dat niet leuk en willen we dat zo snel mogelijk voor u oplossen.

Indien het pakket reeds bij ontvangst tekenen van beschadiging vertoont kan u het pakket weigeren in ontvangt te nemen en komt het pakket terug naar ons toe. Wij zullen u dan zo snel mogelijk een nieuw pakket toesturen.

Indien u de beschadiging vaststelt bij het uitpakken gelieve dan de nodige foto's te nemen en onze deze toe te sturen. 

In beide gevallen neemt u contact op met onze klantendienst zodat wij op de hoogte zijn en het nodige kunnen doen om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

 

UITZONDERINGEN

Let op, niet alle producten zijn te retourneren. Indien het gaat om een product op maat van de klant is het uiteraard niet mogelijk die product terug te nemen.

Indien een product niet kan geretourneerd worden wordt dit duidelijk aangegeven in de product omschrijving op de product pagina zelf.